Overslaan of niet overslaan

Overslaan of niet overslaan

Er is niks erger dan een pre-roll reclame van 5 minuten voor je Youtube-filmpje begint. Helemaal frustrerend als je hem niet kan overslaan. Maar dat is niet de enige vorm van reclame die we via social media binnen krijgen. Wil je weten wat het is? Lees dan gauw verder!

Weg met pre-roll reclames en in met de influencers

Naast pre-roll reclames zijn er ook traditionele tv- en social media reclames. Iedereen vind deze op een gegeven moment te veel worden en slaat ze over. Er zijn vast ook wel reclames die toch wel leuk blijven en waar je dus naar blijft kijken. Er is ook een andere soort van reclame: influencers. Dit is geen normaal tv spotje of een banner op een website. Dit zijn mensen die content maken op social media en dat blijkt nog al effectief. In de infographic hieronder vind je de cijfers.
Overslaan of niet overslaan
Land van herkomst: Onbekend
Infographic designer: Adweek
Opdrachtgever: Global web index
Bron: Emerce
Formaat: 1000×3412


Kleuren