Autoruit op sterkte, geïntroduceerd door Specsavers

‘Nooit meer een bril op in de auto, hoe fijn zou dat zijn? In samenwerking met de faculteit Product Development van de University of London konden zij u nu met trots een uniek product presenteren: de autoruit op sterkte.

U kon bij uw Specsavers-winkel en via de website uw autoruit op iedere gewenste sterkte bestellen.’ Aldus de speciale actiesite die Specsavers heeft gebouwd voor een grap. Wie geïnteresseerd is kon naam, emailadres en kentekennummer opgeven. En Specsavers, die lachte u fijn uit.
Zie de infographic hoeveel bezoekers de website bezocht hebben, hoeveel likes er uitgedeeld zijn en te bedenken dat er 325 mensen zich hadden aangemeld om zo’n ruit te laten plaatsen, een mooie grap van Specsavers.
Specsavers-Infographic


Land van herkomst: Nederland
Infographic designer: Fortress
Opdrachtgever: Specsavers
Bron: Fortress
Formaat: 1000×833


Kleuren