Amerikaanse consument tijdens feestdagen
Een wereldwijde financiële crisis? Niet voor de Amerikaanse consument. E-commerce met meer dan 1.000.000 financiële transacties en een gemiddel aankoop bedrag van ruim $ 185 wordt er flink in de buidel getast. Het online platform van IBM Digital Analytics Benchmark geeft een uniek kijkje achter de schermen van het aankoopgedrag van de Amerikaanse consument tijdens feestdagen in infographic.
E-commerce Amerikaanse consument
De omzet van online webwinkels in de VS worden tijdens de feestdagen opgestuwd naar ongekende hoogtes. De financiële statistieken laten een climax zien vlak voor Thanksgiving en rond Black Friday. Aankopen vanaf een mobiel apparaat is met ruim 30% toegenomen ten opzichte van het jaar ervoor.
Infographic online uitgaven
Uit alle gegevens die gemeten zijn tijdens de feestdagen is een selectie gemaakt. De meest opvallende feiten en statistieken zijn verwerkt in een visueel ontwerp. Met als resultaat een informatieve infographic over de online uitgaven in the VS tijdens de . Te zien is onder andere in welke mate de online uitgaven zijn gestegen ten opzichte van 2011. En op welk tijdstip en dag werden de meeste aankopen gedaan van het hele jaar?
IBM Smarter commerce
IBM Smarter commerce
Smarter commerce blog
1000×3749